خوابهایت را به دست باد بسپار

و حرف هایِ نگاهت را باید لب خوانی کنم زیبایِ بهاری...


برچسب‌ها: سرگشتگی های من, شاید شبیه دلتنگی
دخترکِ رهایِ شهرِ باران | |