خوابهایت را به دست باد بسپار
راست میگویم هست!.... دیشب، با بچه های "ریاضی3" یه ربعی سر کلاسشون نشستم...دوباره کنارِ مهسایِ خوبم، مهسایی که بودنش گرچه نمودار سینوسی دارد اما اوج و فرود هایش را از یاد نمیرود... برای تولدش، گرچه دیر، کتابِ دوست داشتنی ام را پیدا کردم! "گزیده اشعار سید علی صالحی" ِ خوب... سر کلاس ریاضی 3: به رسم فالگیری از کتاب های جدید، بازش کردم! و در یک آن هر دو بهم نگاه کردیم و خندیدیم!.... و این شعر: "سلام.حال همه ما خوب است،ملالی نیست اینجا جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب میگویند...." و اما آخرش:" سلام ،حالِ همه ما خوب است، اما تو باور نکن...."
پ.ن: "اتفاق"
برچسبها: قطعات آشنا, چیزی شبیه ناگهان, سرگشتگی های من, دوستی هایی که دوستی خاله خرسه نیست





