خوابهایت را به دست باد بسپار

هی رشت! بهشت بارونیه من. آغوشتو دارم کشف میکنم. پر از هیجان ! بارون میاد،خوابم گرفته.مستم از صداش بعد روزها،اونقد که تو رخت خواب تاب نمیارم!

دخترکِ رهایِ شهرِ باران | |