خوابهایت را به دست باد بسپار
هی رشت! بهشت بارونیه من. آغوشتو دارم کشف میکنم. پر از هیجان ! بارون میاد،خوابم گرفته.مستم از صداش بعد روزها،اونقد که تو رخت خواب تاب نمیارم!
دخترکِ رهایِ شهرِ باران | |

هی رشت! بهشت بارونیه من. آغوشتو دارم کشف میکنم. پر از هیجان ! بارون میاد،خوابم گرفته.مستم از صداش بعد روزها،اونقد که تو رخت خواب تاب نمیارم!
دخترکِ رهایِ شهرِ باران | |
