خوابهایت را به دست باد بسپار

زندگی داشتن توست, داشتن نگاه فراریِ خندانت

که خانه ی همیشگی امید است. داشتنِ دستهایِ حامی و نقاشانه برایِ منِ خواهر!

زندگی قابِ صورت دلنشین و مهربانت در رنگهاست.

میثمِ من! که سفید زیباترت می کند. :)

دلم گرم میشود در روزهای سیاهِ آینده ؛دستهایِ پاکِ سفیدت هوایم را دارد.

ای تو عزیز تر از آنچه هست. 

"تو مثل لاله ی پیش از طلوعِ دامنه ها

که سر به صخره گذارد غریبی و پاکی

تو را ز وحشت توفان به سینه میفشرم! عجب سعادت غمناکی..." ( منوچهر آتشی )

 

چقدر خوشبختم که دارمت برادرکممممم. اینو میتونم داد بزنم.  کاش میشد عمق همه ی دوست داشتن هارو تو چند تا کلمه گف که بدونیییییییی.

دخترکِ رهایِ شهرِ باران | |