خوابهایت را به دست باد بسپار
که خانه ی همیشگی امید است. داشتنِ دستهایِ حامی و نقاشانه برایِ منِ خواهر! زندگی قابِ صورت دلنشین و مهربانت در رنگهاست. میثمِ من! که سفید زیباترت می کند. :) دلم گرم میشود در روزهای سیاهِ آینده ؛دستهایِ پاکِ سفیدت هوایم را دارد. ای تو عزیز تر از آنچه هست. "تو مثل لاله ی پیش از طلوعِ دامنه ها که سر به صخره گذارد غریبی و پاکی تو را ز وحشت توفان به سینه میفشرم! عجب سعادت غمناکی..." ( منوچهر آتشی ) چقدر خوشبختم که دارمت برادرکممممم. اینو میتونم داد بزنم. کاش میشد عمق همه ی دوست داشتن هارو تو چند تا کلمه گف که بدونیییییییی.
زندگی داشتن توست, داشتن نگاه فراریِ خندانت
دخترکِ رهایِ شهرِ باران | |





