خوابهایت را به دست باد بسپار
گوش کن اینم چیزی نیست/جز این چاره ای نیست/گوش کن اینم میگذره/خاطره شو باد میبره/میرقصه میریزه آخرین برگ از درخت/میبنده میره آخر از شهر تیره بخت/تنگ شیشه ای شکست/ما اما دست روی دست/آخرین ماهی هم مرد/آخرین شاخه پژمرد/باد مارا با خود خواهد برد/یاد مارا در خود خواهد داشت/آب مارا حل خواهد کرد/شهر مارا بغل خواهد کرد/گوش کن شاید شب چیزی گفت/تاریکی شاید رازی داشت/بعد ازینجا شاید باغی بود/شهری شاید آوازی داشت/میرقصه میریزه آخرین برگ از درخت/میبنده میره آخر از شهر تیره بخت/تنگ شیشه ای شکست/ما اما دست روی دست/آخرین ماهی هم مرد/آخرین شاخه پژمرد/ باد مارا با خود خواهد برد/ (ماهی و گربه - پالت بند ) پی نوشت: مشترکِ مورد نظر خاموش می باشد.
یاد مارا در.خود خواهد داشت/
آب مارا حل خواهد کرد/
شهر مارا بغل خواهد کرد
برچسبها: هیچ, سرگشتگی های من, زندگی با ترانه





